»» پایگاه خبری و اطلاع رسانی جــارچی
عکس خبری فال روزانه تعبیر خواب دانلود آهنگ امروز : پنجشنبه 3 فروردين 1396

چند راه کاربردی  برای بدست آوردن آرامش

جلوی گریه خود را نگیرید و گه گاهی گریه كنید.



دست كم روزی 15 دقیقه را در سكوت بگذرانید و به نیازهای واقعی خود و نیز چیزهایی كه دارید فكركنید. سكوت عصاره‌ی آرامش است، با زور نمی‌توان آن را ایجاد كرد، باید زمانی كه فرا رسید آن را بپذیرید.



افراد آرام به خود می‌گویند كه برای تغییر گذشته كاری نمی‌توان كرد، آنگاه از فكر ادامه زندگی لذت می‌برند.



وقتی احساس می‌كنید كه سرتان پر از فكرهای جور و واجور است و جای خالی در آن نیست، با قدم زدن، آن‌ها را پاك كنید.



اگر نتوانید كسی را ببخشید، افكار خشمگین‌تان شما را برای همیشه با این افراد مرتبط خواهد كرد. شاد كردن دیگران، باعث آرامش می‌شود.



آرامش را از كودكان بیاموزید، ببینید كه چگونه در همان لحظه‌ای كه هستند، زندگی می‌كنند و لذت می‌برند.



از همان كه هستید راضی باشید، در این صورت احساس آرامش بیشتری می‌كنید.



هر چه اكسیژن بیش‌تری به شما برسد، آرام‌تر خواهید شد، خوب است در محل كار و زندگی خود گیاهی نگه دارید.



مهم نیست كه با شما مودبانه برخورد كنند یا نه، برخورد مودبانه‌ی شما، باعث ایجاد آرامی و احساس خوبی در شما خواهد شد.



سرعت حركت شما با احساستان رابطه‌ای مستقیم دارد، آرام راه بروید و حركات بدن خود را آرام‌تر كنید، طولی نمی‌كشد كه آرام خواهید شد.



گاهی می‌توانید برای رسیدن به آرامش، دراز بكشید، عضلات خود را شل كنید و به هیچ چیز فكر نكنید.



با حركات آرام و صحبت كردن شمرده، احساس آرامش را به جمع منتقل كنید. آیا تا به حال فرد آرامی را دیدید كه با صدای بلند صحبت كند؟



با شوخ طبعی به آرامش خود كمك كنید.



راحتی، یكی از عناصر مهم آرامش است، مثل دمای مناسب، صندلی راحت و لباس و كفش راحت.


هر چند وقت یك بار ساعتتان را باز كنید و خود را از فشار زمان نجات دهید.


در آوردن كفش‌ها به كاهش فشار عصبی كمك می‌كند.


فشردن یك توپ كوچك، تنش‌های عصبی‌ای را كه در انگشتان و دست‌های شما متمركز شده‌اند، خالی می‌كند.


لباس‌های گشاد و راحت، باعث ایجاد راحتی و احساس آرامش می‌شود.



لحظه‌های زیبای زندگیتان را بنویسید و از آن‌ها عكس و فیلم بگیرید، سپس بیش‌تر وقت‌ها آن‌ها را به یاد آورید و درباره‌شان فكر كنید و لذت ببرید.



هوای دریا، آب شور و صدای امواج، همگی باعث آرامش می‌شوند، مسافرت به سواحل دریا را فراموش نكنید. (پیشنهاد ما به شما سواحل استان گلستان است) تماشای ماهی‌ها مثل خیره شدن به دریا، در شما ایجاد آرامش می‌كند، زیرا ماهی‌ها آرام شنا می‌كنند و آرام تنفس می‌كنند.



آهسته غذا خوردن و جویدن، باعث تجدید قوای فكری و احساس آرامش خواهد شد. برای تأثیر بیش‌تر و رسیدن به آرامش، در خود متمركز شوید و آرام نفس بكشید.



تمرین كنید كه آرام‌تر از حد معمول صحبت كنید، این كار خود به خود ضربان قلب و تنفستان را كم می‌كند و به شما اجازه می‌دهد، ذهن و فكرتان را از بسیاری مسایل پاك كنید.



اگر به عقاید مذهبی و معنوی پایبند باشید، به یكی از با افتخارترین روش‌های رسیدن به آرامش خاطر رسیده‌اید، آنگاه می‌توانید بگویید، الا بذكر الله تطمئن القلوب. اگر از خدا دور افتاده‌اید، اكنون آشتی است. داشتن یك تكیه‌گاه معنوی در حد تعادل موجب آرامش می‌شود.



احساسات و مشكلات خود را به دیگران بگویید و آرامش بیش‌تری احساس كنید.


 یكی از مهم‌ترین مهارت‌ها در آرام بودن، فكر نكردن به مسایل كوچك است، دومین مهارت، كوچك شمردن تمام مسایل است.

شاد كردن دیگران، موجب آرامش می‌شود. نمی‌دانید چه لذتی دارد پول رستوران امشب را با توافق سایرین به یك كارتن خواب هدیه دهید. قدردانی كنید. دیگران را برای لطف كردن به خود تحت فشار قرار دهید، لطف كه وظیفه نیست

حامدها




*** بیشتر ***
ارسالی از   گروه جارچی   1396/01/03 | بازدید : 2801
آرامش,موفقیت,مدیریت,زندگی,استرس,
در صورت تمایل انتقادات , پیشنهادات و نظرات خود را از « اینـــجا » ارسال فرمایید
مطالب مرتبط دیگر
◄ نکان و تکنیک های کلیدی و طلایی برای فرار از استرس
◄ وقتی مردها زنانه آرایش می کنند
◄ تست شخصیت آیا شما سواد دارید؟
◄ راهكارهاي مقابله با چشم چراني و خود ارضايي را بيان كنيد؟
◄ موانع حل برخی از مشکلات ما آیا خود ما هستیم؟
◄ حفظ سلامت دندان ها با تغيير سبك زندگي
◄ آیا ما مهارت گوش کردن را داریم؟
◄ آیا شما هم در حال فرار از یک حس بد و مبهم هستید؟
◄ تست شخصیت آیا ما و خانواده مان یادگیرنده هستیم؟
◄ تاثر انواع آلودگی ها در مشکلات و زندگی ما چیست؟
◄ آیا خطاهای شناختی خود را می شناسیم؟
◄ همین الان دست از این کارها بکشید!
◄ ویژگی های افراد منفی ‌باف یا بدبین چیست؟
◄ دیوارهایی که به دیوار زندان تبدیل می کنیم فرهنگ آپارتمان نشینی
◄ ارتباط بین ترس وسواسی و افسردگی
◄ بيمارى وسواس و راه هاى درمان آن
◄ ممکن است شما نیز در حلقه بی انتهای مدرنیته گرفتار شده باشید
◄ چند راه کاربردی برای بدست آوردن آرامش
◄ آیا شما هم درحال فرار از یک حس بد هستید؟
◄ راه کاری های ساده و آسان ضد خجالت و کم رویی
◄ چگونگی دل کندن از یک رابطه عاطفی نافرجام
◄ آیا می توانیم نه بگوئیم؟
◄ بدگمانی و سوءظن کابوس زندگی
◄ تست اعتیاد آیا به تلفن همراه وابستگی داریم؟ به چه میزان؟ عوارض آن؟
◄ همه چیز در مورد مقاومت ذهنی و عملکردی در برخی از افراد در برابر یک اصل و رویه صحیح در جامعه

تبلیغات
مطالب محبوب

● الگوها:مهارت شناخت فرد مقابل :اعتماد كردن
● آدم های موفق با دیگران چه فرق هایی دارند؟
● اشاره به رازهای موفقیت توسط برایان تریسی
● چگونگی استفاده از جعبه لایتنر
● تاثیر انتخاب مناسب هم صحبت و دوست خوب در موفقیت ما چگونه است؟
● همه آنچه نیاز است درباره سیگار بدانیم
● ارگونومي‌ محل‌ كار
● علل پایین بودن ساعت مطالعه چیست؟
● شخصیت خود را محک بزنید
● شیوه های برخورد امام صادق علیه السلام با غلوّ و غُلات
● موفقیت بیشتر با استفاده از زبان بدن
● تست شخصیت: میزان توانایی و مهارت فکری(انتخاب کردن)
● 3 شعر از پروین اعتصامی بخش اول
● حوادث به عزت نفس و شخصیت آسیب وارد می‌کند
● آیعزت نفس یکی از مهمترین عوامل پیشگیری از معضلات ومشکلات است؟
● چرا 4 عضو بدن در وضو باید شسته شود؟
● خدای عادل و مهربان چرا ما را خلق کرد تا گناه کنیم و به جهنم رفته و مکافات کشیم؟
● 10 توصيه براي مصرف كنندگان دارو
● وقتی عزاداری هدف شد!
● BMI چيست یکی از معیارهای کنترل وزن و سلامت