»» پایگاه خبری و اطلاع رسانی جــارچی
عکس خبری فال روزانه تعبیر خواب دانلود آهنگ امروز : چهارشنبه 2 اسفند 1396
ku

۸ کار که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد

۸ 
کار که نباید در باشگاه ورزشی انجام داد 

مطمئناً وقتی به باشگاه ورزشی می روید، می دانید که چه کارهایی را باید انجام دهید؛ اما تا چه حد در خصوص اعمالی که نباید انجام داد، آگاه هستید؟

 که این هشت کار ممنوع کدامند:

۱ دستگاه ورزشی را تصاحب نکنید

باشگاه یک مکان عمومی است. اگر کسی قصد دارد از دستگاهی که شما مشغول کار با آن هستید، استفاده کند، به او این اجازه را بدهید. هیچ کس نمی خواهد به تمرین شما لطمه وارد کند.

 همه، تنها می خواهند مانند شما تمرین های خود را انجام دهند. با دوستان تان به صحبت ننشینید و در سریع ترین زمان ممکن کار خود را با دستگاه ها تمام کنید.

۲ دستگاه را بدون پاک کردن عرق خود، ترک نکنید

هیچ چیز بدتر از این نیست که با دستگاهی که عرق دیگری بر روی آن است، کار کرد. این کار بسیار غیر بهداشتی است. قبل از استفاده از وسایل باشگاه، حوله خود را بر روی آنها قرار دهید.

 بعد از تمرین نیز عرق خود را از دستگاه پاک کنید. اکثر باشگاه ها دستمال های مرطوب را برای این کار توزیع می کنند.

۳ فراموش نکنید که وزنه ها را در جای تعیین شده قرار دهید

وضعیتی را تصور کنید که چیزی را لازم دارید و آن را پیدا نمی کنید؛ مطمئناً وضع خوشحال کننده ای نیست. درست است؟ حال، اگر وزنه ها و سایر ابزارهای قابل حمل در باشگاه را، پس از استفاده در جای مخصوص خودشان قرار ندهید، دقیقاً چنین وضعیتی ناراحت کننده ای را برای دیگران به وجود آورده اید. پس این مساله را رعایت کنید و بعد از تمرین، وزنه ها در جای خود قرار دهید.

۴ وزنه ها را از بالا رها نکنید

نسبت به افرادي که در نزديکي شما مشغول ورزش هستند، مراقب و با ملاحظه باشيد. اگر وزنه ها را از بالا رها کنيد، ممکن است صدا و يا لرزش آنها، تمرکز سايرين را به هم بزند. حتي ممکن است با اين کار به خود يا افرادي که در نزديکي شما هستند آسيب برسانيد.

۵ کارهای نامعقول انجام ندهید

برخی از مردم باشگاه را مکانی توهین آمیز برای خود می دانند. چرا که به همه کمک می کند که اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و در بعضی مواقع به خاطر این اعتماد به نفس کارهای نا معقول انجام دهند.

 آخرین چیزی که شخصی بخواهد بشنود این است که مورد تمسخر قرار بگیرد، سخنان نیشدار بشنود و یا از عیب هایش گفته شود. بدانید که همه برای بهره بردن از سلامتی بیشتر در این مکان جمع می شوند، بنابراین همانطور که انتظار دارید دیگران با شما رفتار کنند با آنها رفتار کنید.

۶ به حریم خصوصی دیگران تجاوز نکنید

باشگاه ها به هنگام صبح و بعد از کار بسیار شلوغ می شوند. ممکن است در این زمان ها فضای کافی برای انجام تمرین های خود نداشته باشد. اگر اینچنین است خودخواه نباشید و به حریم فرد دیگری وارد نشوید.

سعی کنید نقطه ای را برای تمرین خود پیدا کنید، اگر پیدا نشد آرام باشید و تمرین دیگری را انتخاب کنید و یا صبر کنید تا فردی تمرینش تمام شود و جای خود را به شما دهد.

۷ از تلفن همراه خود استفاده نکنید

هيچ چيز بيشتر از صحبت کردن با تلفن همراه انرژي باشگاه را مختل نمي کند. اگر تماس مهمي داريد و يا مي دانيد مدت آن طولاني است وسايل خود را برداشته، به بيرون از سالن يا محوطه تمرين برويد و تماس خود را پاسخ دهيد. با اين کار بيشتر بر روي مکالمه خود تمرکز داريد و اجازه مي دهيد ديگران از دستگاهي که استفاده مي کرديد، استفاده کنند.

۸ نگویید همه چیز را می دانم

زمانیکه دیگران در حال تمرین هستند سعی نکنید خلوت آن ها را به هم بزنید. تمرین دیگران را برای گفتن اینکه آن را اشتباه انجام می دهند و یا راه بهتری برای انجام آن است، قطع نکنید.

اگر متوجه شدید فردی تمرین اشتباه یا خطرناکی را انجام می دهد به مربی بگویید که پیگیر شود. بدانید که شما پلیس باشگاه نیستید.




*** بیشتر ***
ارسالی از   گروه جارچی   1396/12/03 | بازدید : 1760
آموزش-بدنسازی,مقالات-ورزشی,راهنمای-ورزش,ورزش-در-خانه,آموزش-ورزش,آموزش-آیروبیک,آموزش-ایزومتریک,آموزش-پیلاتس,ورزش-پیلاتس,ورزشهای-ضديائسگی,ورزشهای-ضدخستگي-زودرس,بهترین-ورزش-برای-کنترل-وزن,راز-خوشبختی,تناسب-اندام,تمرینات-ورزشی-تخصصی,حرکات-ورزشی,ورزشی--برای-آب-کردن-شکم,حركات-كششی,ورزش--و-تناسب-اندام,سایت-آموزش-ورزش,ورزش--های-کوچک-کردن-شکم,کوچک-کردن-باسن,برنامه-ورزشی-مناسب,برنامه-تمرین-مناسب,حرکات-ورزشی-كمردرد,آموزش-حرکات-یوگا,حرکات-ورزشی-لاغری-شکم,حرکات-ورزشی-پشت-میز-کار,حرکات-اصلاحی-ورزشی,ورزش-لاغری,
در صورت تمایل انتقادات , پیشنهادات و نظرات خود را از « اینـــجا » ارسال فرمایید